Bestelling

< Klantenservice

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Kies een product.
  2. Klik op de grote groene button ‘in winkelmand’.
  3. Als je verder wilt winkelen, ga terug naar ‘Producten’. Als je wil betalen, ga naar de winkelwagen bovenaan de pagina en klink op ‘afrekenen’.
  4. Vul al je gegevens in en maak een keuze voor de betaalwijze.
  5. Indien je hebt gekozen voor iDeal, dan wordt je naar de iDeal-betaalsite geleid.
  6. Vervolgens kan je de bestelling afronden.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, via mail krijg je een orderbevestiging van ons.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?

Ja, dat is mogelijk. Je kan een ander postadres invullen op het moment dat je de bestelling plaatst.

Hoe lang is de levertijd als ik nu bestel?

De levertijd van onze producten staat aangegeven op de desbetreffende productpagina.

Ontvang in een track&trace code voor mijn bestelling?

Dit verschilt met welke vervoerder jouw pakket verzonden wordt. Wanneer wij verzenden met GLS of DPD krijg je van ons een leverdag door, dit is namelijk het enige wat de track&trace aangeeft. Wanneer wij verzenden met PostNL dat ontvang je van ons een track&trace en krijg je via deze track&trace een dag en/of tijdsindicatie van de levering. PostNL is ons meest gebruikte vervoerder. Alleen bij uitzondering wordt hier van af geweken.

Op de bezorgdag die ik heb doorgekregen of het tijdstip dat de track&trace aangeeft ben ik niet thuis, wat nu?

Wanneer de vervoerder jouw niet thuis aantreft, zal hij het pakket weer meenemen. Deze zal een dag later weer langskomen om het pakket opnieuw bij je aan te bieden. Hiervan wordt je op de hoogte gebracht door middel van een ‘niet thuis’ kaart in de brievenbus. Na de 2e bezorgpoging wordt het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt/depot bij jouw in de buurt. Mocht de vervoerder je pakket bij de buren afgeven, dan wordt je via een kaart in de brievenbus op de hoogte gebracht waar jouw bestelling is afgegeven.

Mijn bestelling is deels geleverd, hoe kan dit?

Wij werken met diverse leveranciers, wanneer je meerdere producten bestelt waarbij wij meerdere leveranciers in moeten schakelen, kan de levertijd verschillen per artikel. In een enkel geval kan het voorkomen dat een artikel moet worden nageleverd. Wij zullen je ten allen tijde op de hoogte houden van de status van jouw bestelling.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd is meestal tussen de 1 en 2 werkdagen. Dit is een indicatie en hangt af van het verwerkingsproces bij de vervoerder. Mocht het onverhoopt langer duren, dan zullen wij je binnen een werkdag op de hoogte stellen. Wij versturen jouw pakket met Post NL, GLS of DPD.

Betaal ik ook verzendkosten?

  • 0 kg-10 kg €6,95
  • 10 kg-30 kg €13,25
  • Gratis verzending vanaf €500,- (voor bedrijven excl. btw.)
  • Gratis verzending boven €100,- excl. btw. voor Naarden, Bussum, Hilversum, Laren, Blaricum, Huizen en Eemnes. (Let op! Dit wordt pas verrekent zodra de adres gegevens zijn ingevuld.)

Aan welke landen leveren jullie?

Op dit moment leveren wij alleen in Nederland.

< Klantenservice